BEDRIJFSCABARETIER

BedrijfscabaretZelfredzaam zijn
Liedje voor de zorg

Jaren geleden deed ik mij voor als student communicatiewetenschappen en onderzocht het bedrijf dat mij had ingehuurd. Van Schuitema tot AVM-accountants en van groenbedrijven tot reisbureaus. Op de feestavond kwam ik mijn onderzoek presenteren wat al snel resulteerde in een cabaret over de medewerkers die zijn weerga niet kende. De verrassing was enorm en de reacties nóg enormer.
Zo’n onderzoek heb ik weten terug te brengen tot een intakegesprek van twee a drie uur. Tesamen met info via de mail en die goeie ouwe post vorm ik mij een beeld over het bedrijf en de medewerkers om met een cabaret op maat te komen waar nog lang over wordt nagepraat. Vaak vindt de opdrachtgever het spannend om uitgebreide en eerlijke informatie te delen maar eenmaal over de streep en na het optreden, is van schroom geen enkele sprake meer. Wim Kan zei het al: Als je niet genoemd wordt, moet je komend jaar maar wat beter je best doen.
Bedrijfscabaret is mijn grote passie.

 

 

Meer informatie? Neem contact met mij op.

Neem contact op

Volg mij

Recente tweets